A infantil 2, els infants es comencen a reunir per compartir el joc.
Amb aquests moments tan enriquidors els infants es descobreixen, aprenen a compartir, a decidir, a resoldre conflictes, a ajudar i acompanyar als altres, a escoltar i respectar...
A través d'aquest joc, l'infant es descobreix, construeix el seu jo i adquireix experiències i vivències que podrà aplicar a la vida quotidiana quan sigui més gran.
Des de la llar, s'intenta potenciar aquest tipus de joc quan l'infant està preparat i mostra interès per fer el pas, tot adequant espais que propiciïn aquestes trobades entre ells (espais de jocs simbòlic, taules amb propostes, racons acollidors...).
Des de la llar, s'intenta potenciar aquest tipus de joc quan l'infant està preparat i mostra interès per fer el pas, tot adequant espais que propiciïn aquestes trobades entre ells (espais de jocs simbòlic, taules amb propostes, racons acollidors...).
A l'estona del pati els infants d'infantil 2 comencen a reunir-se per compartir. Apareixen les primeres relacions i enforteixen els lligams establerts a través del joc, la paraula i els gestos. Durant aquesta estona conversen, decideixen, s'atreveixen, exploren... Amb aquestes experiències van construint el seu "jo".
"Els infants no juguen per aprendre, però aprenen perquè juguen" Jean Piaget.
"Els infants no juguen per aprendre, però aprenen perquè juguen" Jean Piaget.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada